Servis antikorozní ochrany je autorizovaným partnerem firmy Auson Noxudol od roku 2008. Noxudol Auson jsou prostředky nejvyšší kvality s inhibitory koroze, které neobsahují rozpouštědla. Dokonale pronikají do struktury materiálu. Náš autoservis upřednostňuje hlavně důslednost, přípravu na jednotlivých etapách a odolnost antikorozní ochrany. Nenecháváme neošetřena ohniska koroze, vyčištěná místa jsou zabezpečena nejlepší metodou v několika etapách. Každé vozidlo je pečlivě připraveno – ověřujeme jeho celkový stav a pokročilost koroze (m.in. zjišťujeme stav uzavřených profilů endoskopickou kamerou – boroskopem). Použití samotného prostředku na konservaci podvozku na nevyčištěná a nezabezpečená ohniska koroze nebude mít žádný pozitivní účinek. Níže najdete nejdůležitější etapy procesu antikorozní ochrany: Podvozek: - demontáž krytů, podběhů, prahových lišt - přesné mytí horkou vodou pod vysokým tlakem a rozpouštění nečistot prostředkem na čistění a odmašťování - po vyschnutí podvozku brousíme a čistíme všechna ohniska koroze pomocí patřičných nástrojů, včetně chemického leptání - doplňování těsnících hmot na spojích plechů, v případě jejich poškození nebo nutnosti broušení - nanášení 2 vrstev reaktivního podkladu Forch, následně 2 vrstev epoxidového podkladu Novol / zinkového laku
- konzervace uzavřených profilů (podélníky, prahy, krabice) prostředkem Noxudol 750/700 pomocí profesionálního stříkacího pistole s patřičnými rozprašovacími koncovkami (360 stupňů) - konzervace podvozku prostředkem Noxudol 900/1600/300 nebo Akemi -montáž krytů a podběhů Karosérie - demontáž krytů, čalounění dveří, krytek - odmaštění, čistění a profukování povrchu - konzervace prostředky Noxudol 750/700 Doba trvání těchto procesů závisí na stavu karosérie vozidla. Zpravidla je to cca. 5-7 dní. V našem servise mimořádnou pozornost věnujeme také teplotě okolí a vlhkosti vzduchu. Udržujeme teplotu 15-25 stupňů Celsia a vlhkost nepřesahující 45%.
Kolik stojí konzervace? Ceny začínají na 850 PLN (5000 CZK) za zabezpečení podvozku a uzavřených profilů. Celé vozidlo (podvozek + dveře a vík) Vás vyjde nad 1400 CZK (8300 CZK). Existuje možnost určení rozsahu prací dle individuální domluvy.
Korodují stále novější vozidla, protože EU uplatňuje v oblasti ochrany životního prostředí čím dál přísnější nařízení pro výrobce automobilů. Jedná se o vodní laky, zinkové částice v podkladu, kratší kataforéze a šetření na tovární ochranné vrstvě atd. Výše uvedené skutečnosti přispívají k rychlejšímu rozvoji koroze, a proto rez nebo malé bublinky na laku v dvouletých vozech nejsou žádným překvapením!
Níže můžete zhlédnout některé případy.